Торгівельні центри

Торгівельні центри
 
  • Загальні характеристики

    Торгові центри - це великі будівлі з різноманітними просторами - від великих супермаркетів до невеликих бутікових магазинів та широко відкритих вхідних площ. Кожне з цих приміщень вимагає спеціальних рішень для кондиціонування повітря, спрямованих на гарантування комфорту клієнта та збереження продукції.
     

    Великі роздрібні структури також характеризуються значними втратами тепла та частими змінами повітря, чинниками, що впливають на систему кондиціонування повітря влітку; дійсно, часто це одна з основних статей витрат при управлінні такими типами будівель, незважаючи на все більш поширену тенденцію використання теплообмінників для зменшення втрат енергії. Однак ідеальним рішенням є інтеграція "традиційних" систем - на основі циклу охолодження, що включає конденсацію та розширення холодоагенту - із системами охолодження з випаровуванням. Останні діють, розпилюючи воду на мільйони дуже дрібних крапель, які швидко випаровуються в потоці повітря, таким чином охолоджуючи повітря. Насправді 100 кг / год випарованої води поглинає близько 69 кВт тепла з повітря, при споживанні енергії менше 1 кВт, приблизно в 20-25 разів нижче, ніж у традиційної системи! Широкий асортимент адіабатичних зволожувачів Carel включає рішення, які можуть задовольнити обидві потреби торгового центру лише в одній системі: зволоження взимку та економія енергії, що споживається кондиціонером влітку.
     

    Окрім загальних приміщень, окремі магазини також можуть вимагати певних рішень, залежно від товарів, які вони продають. Наприклад, у супермаркетах холодильні камери, що використовуються для зберігання фруктів та овочів, обладнані системами, що підтримують температуру повітря та відносну вологість повітря в межах оптимального діапазону значень. Carel пропонує широкий вибір надійних енергозберігаючих рішень, які точно контролюють температуру та вологість повітря, таким чином забезпечуючи збереження зовнішнього вигляду та свіжості їжі, зменшуючи відходи та покращуючи продажі.

  • Переваги

    • Зволоження взимку та охолодження влітку для максимального комфорту клієнта;
    • Енергозбереження для кондиціонування повітря влітку з випарним охолодженням;
    • Індивідуальні рішення для збереження продуктів в окремих магазинах;
    • Зменшені втрати вологи та збереження свіжості фруктів та овочів, обладнавши холодильні камери супермаркетів зволожувачами.