Профіль компанії

 

Компанія CAREL надійно закріпилася в трійці світових лідерів з виробництва систем і пристроїв, призначених, щоб керувати обладнанням для кондиціонування, охолодження й обігріву, зволоження та випарного охолодження повітря. Завдяки унікальній розробці наші пристрої заощаджують енергію та зменшують шкідливий вплив на довкілля. Це досягається шляхом поєднання найсучасніших технологій та індивідуального підходу, спрямованого на те, щоб оптимізувати робочі характеристики обладнання й систем. Ці розробки використовуються в комерційній, промисловій та побутовій сферах.
 

«Питання екології є пріоритетними для нашої компанії»
Франческо Наліні, президент компанії CAREL Group

Девіз компанії «Висока якість — запорука хорошої екології» чудово характеризує бізнес-модель компанії CAREL і є відправною точкою й кінцевою метою, які разом визначають процес проектування, виробництва й маркетингу нашої продукції та систем. Компанія CAREL є сучасним експертом у сфері науково-технологічних розробок і завжди випереджує ринковий попит, пропонуючи енергоефективні системи керування, що забезпечують високі експлуатаційні характеристики обладнання.

Безперервне вдосконалення є нашою головною тактикою. Саме завдяки цьому ми встановлюємо стандарт і не лише тримаємось його меж, але поступово перевершуємо їх, виходячи на більш високий рівень.

Ретельні науково-дослідницькі роботи, які ми проводимо, а також втілення інноваційних розробок і технологій є ключем на шляху до успіху. Протягом майже п’ятдесяти років потреби наших замовників щодо функціональних можливостей та естетичного виконання є основним орієнтиром під час розробки нашої продукції.

Сильною стороною нашої компанії є об’єднання різних галузей. Наше спільне бачення, досвід і різні компетенції дають нам можливість руйнувати образ постачальника окремої продукції та стати єдиним постачальником, який може запропонувати комплексні рішення.

 

Інновації як бізнес-модель

Науково-дослідні розробки відіграють визначальну роль в досягненні поставленої мети. Загалом 7% від загального обсягу продажів знову інвестується в науково-дослідні роботи, щоб передбачити попит клієнтів та запропонувати сучасні рішення. У свою чергу, 3% від загального обсягу продажів регулярно інвестуються в технології виробництва, щоб забезпечити їх постійне вдосконалення та зростання. Компанія CAREL має дві дослідницькі лабораторії, одна зосереджена на термодинаміці, а інша - на технології зволоження повітря. Два справжніх вказівника на шляху вдосконалення.

Із понад 1600 співробітників 18% працюють у науково-дослідних розробках, а якщо враховувати дизайнерів і технічних фахівців працюючих в центральному офісі в Італії, це число сягає майже 25%. Крім того, 55% усіх наших працівників, середній вік яких становить 37 років - випускники університету, що підтверджує наші постійні інвестиції в людські ресурси, перш за все молоді, незважаючи на національні та міжнародні норми.

Навчання - це ще одна сфера, на яку ми приділяємо значні ресурси (17 000 годин у 2018 році), і яка проводиться у всіх підрозділах компанії з метою удосконалення, як соціальних навичок, так і професійних знань наших співробітників.

Бездоганна надійність

Наша відповідальність перед нашими клієнтами виходить далеко за межі наших продажів. Продукти, які ми розробляємо, насправді є компонентами, на які припадає приблизно від 2 до 10% вартості готової продукції наших клієнтів, залежно від застосування.

Більше того, будучи компонентами, які важко отримати в іншому місці, ми застосували систему відновлення після аварій, яка передбачає принаймні два виробничі майданчики для більшості нашої продукції. Це означає, що ми можемо гарантувати постачання наших компонентів навіть у екстремальних ситуаціях.

Природне  зростання

Заснована у 1973 році, компанія CAREL у 2020 році консолідувала продажі на суму понад 331.6 євро (на 1.3 більше, ніж у 2019 році). Близько 80% продажів відбувається за рахунок експорту через розгалужену мережу продажу та підтримки споживачів. Зокрема, ми працюємо в Америці (Північній, Центральній та Південній), Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Африці та Європі; маємо 24 філії та 9 виробничих майданчиків, та партнерів та дистриб'юторів у ще 75 країнах. Ми обслуговуємо понад 4000 клієнтів, маючи 6200 активних продуктів і щорічне виробництво понад 7 мільйонів одиниць.